17 november 2010

Weekend i Göteborg!



I fredagsmorse styrde jag & maken och 2 vänner bilen mot Göteborg och vår traditionella weeekend där. Jag gillar Göteborg, det är mysigt och fantastiskt många söta fina inredningsbutiker!
På vägen upp stannade vi till i Kungsbacka på Freeporten och shoppade lite. Inte så mycket kläder utan pengarna försvann i iitala butiken...OMG vad mycket fint där är! Tomtar & pepparkaksburkar, servetter och annat smått fick följa med hem.Vi bodde på First Hotell G och som vanligt är deras fredagsafterwok supertrevlig! Mycket folk och goda drinkar:)

Hela lördagen spenderades i affärer, med några få avbrott för fika & lunch. På kvällen åt vi på supertrevliga Caleo som jag varmt kan rekommendera! Supergod mat och trevlig personal.Ett snabbt stopp i Kungsbacka även på vägen hem och sen rullade bilen upp på uppfarten vid 15. Skönt att vara hemma i bra tid innan måndagen kommer!
Gjorde vid mitt hår för 3 veckor sedan, blekte det en del men blev inte alls nöjd :( Så nu är jag tillbaka på mocca/beige istället och känner igen mig i spegeln igen :)
Snart första advent - såå mysigt! I helgen ska jag baka lussebullar och spela julmusik :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar