23 november 2010

Lussebullsbak!

Tanken var att jag skulle bakat lussekatter redan i helgen, men orken och viljan fanns inte där riktigt. Igår efter jobbet fixade jag lite jullåtar på Spotify och körde igång. Åh det doftar verkligen ljuvligt och med kesella i degen är det svårt att misslyckas!
Tror nog att vi hinner med minst ett lussebak till, det är ju så gott & mysigt att fika nu på kvällarna när det är mörkt ute. Massvis av tända ljus och god kvällsfika och lycka är gjord :)
Här öser regnet ner och ar gjort i flera dagar, så trist! De varnar för snö och hård vind ikväll och jag vet inte men det känns ju inte heller speciellt lockande!



1 kommentar:

  1. Är helt ensam hemma i kväll och hade tänkt baka skorpor men ingredienserna räcker itne så jag sitter här i soffan med glöggte istället. Nu måste jag ju kolla lite på julmusikslistor också kom jag på.

    Kram!

    SvaraRadera