15 oktober 2009

Long time no see!

Hej hopp, nu var det ett tag sen jag bloggade. Har varken haft lust, tid eller ork att plita ner något.Nåja, gårdagen började inte så bra iallafall. Glömde ställa klockan i tisdagskväll vilket gjorde att jag vaknade 07.40....då brukar vi normalt sitta i bilen på väg till skolan:) Men det gick, 07.55 satt barnen i bilen och då kunde jag hoppa in i duschen och fixa till mig själv. Jag har ju möjlighet att flexa så för min del var det ingen större katastrof, men det kan ju inte barnen.
Tränade ett pass på kvällen och var måttligt road, var inte på hugget när jag körde dit och det blev tyvärr inte bättre under passet heller. Synd för ofta blir det kul när man väl är på plats. Får göra ett nytt försök lite senare:)

Äntligen har vi köpt/beställt ny tvättmaskin & torktumlare. Tvättmaskinen har läckt ända sedan i somras så det var verkligen behövligt.



Det blev Bosch även denna gång.

I morgon åker maken & jag med sällskap till Göteborg för en liten ♥ weekend. Kommer hem på söndag. Blir underbart med egentid, shopping, god mat & god dricka. Inget speciellt står på agendan utan vi tar dagen som den kommer & bara njuter. Vi kommer att bo här.

Ikväll blir det därför att handla lite extra god mat & lite gotte till barnen & mormor & farmor som kommer hit och bor hos oss.

Trevlig helg på er ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Åh, va härligt med en tripp till Göteborg! Hoppas ni får det superkul!

    SvaraRadera
  2. Ha en riktigt skön helg! Snygga maskiner! Är renoveringen av tvättstugan också igång? Kram Jennie

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni får en riktigt mysig helg!!
    Kram jenny

    SvaraRadera