20 april 2015

Nääää!

Alltså de här luftrören tar död på mig - minus på sovkontot är en underdrift. I natt har jag camperat på soffan igen. Sittandes, liggandes, gåendes you name it. Trött är bara förnamnet. Men hey solen skiner, det är måndag och ny vecka! Ikväll finns jag i receptionen på Friskis och Svettis kom och säg hej vet ja!

Undrar om det är 40-års krisen som gör sig påmind, har tusen grejor jag vill göra men får inte tummarna loss. Tiden, orken och pengarna räcker inte till! Har ibland svårt att hitta "det" som gör att hela jag mår bra. Inte för att alla andra ska må bra, utan något för min EGEN SKULL. Dessutom hade det ju varit fantastiskt skönt att inte alltid vara den som bokar, planerar, kommer med förslag, vad det än må gälla. Någon som känner igen sig eller är det mitt osedvanliga måndagshumör som spökar?
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar