27 maj 2013

Morsdag & shopping





Jag smygstartade Morsdag lite redan i lördagsmorse när jag insåg att Campadre hade bra priser på b.la Odd Molly. Hittade en jättefin, vit tunika som jag tror kommer att bli fin i sommar.



  Fick ett tips om ett gott rosé - Barefoot.Mmmm, smakade hallondricka! Lite för sött att dricka till maten men kanon att sitta och "sippa" på.

I lördagskväll kom några vänner och vi åt och hade väldans trevligt, började med lite bubbel och plock. Synd bara att vädret inte var det bästa - jag hade ju tänkt att vi skulle sitta ute i vår loungegrupp och njuta av det råååsa...


Blev ni uppvaktade igår på Mors Dag? Firar ni det?
Jag fick en efterlängtad fotvård och ett jordgubbsbodybutter och blev jätteglad för det! Våra egna mammor fick varsin fin blomma förra helgen när vi träffades allihop. Jag brukar inte önska mig saker, utan tycker att det räcker gott med att jag får ligga och njuta på soffan under den dagen och slipper tänka på mat och annat praktiskt. Det är mammalyx! Sen är det ju aldrig fel med presenter - jag älskar att bli överraskad och få paket ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar