3 maj 2013

F.R.E.D.A.G!

Oh yes, solen skiner och det är FREDAG mina vänner. Efter jobbet väntar mysig middag hos vänner, vi cyklar dit så jag hoppas på lite gott rosé i glaset. Helt galet, jag har inte druckit råsa på jättelänge och nu när solen skiner så blir jag extra sugen på ett glas iskallt rosé!

Så skönt det var med en extra ledig dag mitt i veckan, vi satte ihop våra utemöbler och tvättade altanen ( vilket slit) och nu i helgen ska det oljas. Sen är det klart att användas.


 En soffa och två fåtöljer, den ena fåtöljen står i skuggan och syns knappt. Men här ska det sittas och njutas sen hela våren och sommaren!
 1 plusgrad nu på morgonen , jag cyklar men är det maj så är det strumplös som gäller...kallt men det blir varmare sen ( hoppas jag)

Dagens Fru Bengtsson på väg till jobbet.

Happy Fredag på er ♥



1 kommentar:

  1. Härlig uteplats, kommer säkert bli många fina dagar där.
    Mmm, rosé hör våren och sommaren till ;)
    Ha det gott.
    Kram Pia

    SvaraRadera