12 april 2012

Gott mos!

Jag försöker återigen att dra ner lite på kolhydrater, min ballongmage mår så mycket bättre då.
Idag testade jag att göra blomkålsmos igen - sist blev det soppa....men idag, yummie :)

Koka en bukett blomkål, i med salt, peppar, en skvätt grädde,riven parmesan och sen mixa...OMG vad gott! Till det blev ugnsgratinerad falukorv precis som övriga familjen åt. De fick potatismos.
Nu ska träningskläderna på och jag ska gå en lång promenad, jag har gjort illa mig i foten, ett ledband som tänjts ut förmodligen eller en stressfraktur...har ont men jag måste testa att gå iallafall!

Ikväll är det Revenge, följer ni den serien?


Har äntligen fått mitt paket från Campadre, vad som fanns i det visar jag en annan dag!


2 kommentarer:

  1. Ajaj inte kul. Hoppas promenera går bra:) beställde oxå från campadre men tyvärr var klänningen som jag ville ha slut. Typiskt!! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vad trist att din klänning var slut! Mitt satt som ett smäck ovh jag är väldigt nöjd att jag hann beställa den här ggr.

    Trevlig helg, kram!

    SvaraRadera