22 juni 2011

Tapetsera och fixa till


























Jag är riktigt trött på vardagsrummet/matrummet, det känns så beige:). Vill egentligen behålla mitt Norden bord från IKEA, men jag vill ha ett i vitt, stolarna tänker jag att man kan måla? Vita ben, det borde gå bra och ganska fort. Gillar att de är så sköna att sitta på. Vitrinskåp och hyllor ( som inte syns på bilden) vill jag också byta ut. Men mot vad? Har kikat runt lite men jag vet inte, vi behöver nog åka runt och kika live tror jag.

Tapeten är från Boråstapeter och kollektionen View, tänker mig helvitt på de andra väggarna och den randiga tapeten vid vitrinskåpet. Vita taklister och nya hissgardiner.

Känns som ett projekt vi kan börja med till hösten, först står det en mur på "to do listan". Murblocken kommer i morgon, på lördag gräver vi och på söndag blir det mur:)

Äntligen får jag sätta upp min nya fina brevlåda från Borett, me like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar