27 maj 2011

Full rulle!

Är ledig idag, men inte ledig så att jag kan sitta & ta det lugnt precis:)
Dottern konfirmeras på söndag och det är matlagning & bakning som står på schemat idag!
Vet inte hur många kg kycklingfilé & fläskfilé jag har stekt, jag hoppas att det räcker till alla gästerna...har alltid så svårt att beräkna när vi blir fler än 10.
Kärleksmums ska bakas i eftermiddag - det ska komplettera tårtan enligt önskemål.
Ska dock hinna ge mig ut på en löprunda idag, hoppas att regnet håller sig borta just då men det ser väldigt mörkt ut.

Önskar er en härlig fredag!

1 kommentar:

  1. Ingen av våra har konfirmerats men jag har nästan redan börjat känna en viss stress inför student som vi har om två år. Det låter jobbigt!

    Gud va duktig du har blivit på att springa. Jag är imponerad av dig. Jag är uppe på 5 km och knäna håller. Det är jag glad för.

    Kram o trevlig helg!

    SvaraRadera