19 december 2010

JULGODIS!

Den här helgen har vi tagit det ganska lugnt, vi har gjort 4 sorters julgodisar som nu ligger och frestar i kylskåpet :)
Knäck, ischoklad, Rocky Road Fudge och saltlakritskola. Allt blev lyckat ( för en gångs skull). Delade upp det på två dagar, så hann vi inte tröttna och tappa tålamodet.

1 dag kvar i skolan för barnen - sen väntar jullov! De behöver lov nu, få sova länge och vila ut kommer göra alla gott under julen.

Nu ska det röjas i köket och sen bänkar jag mig i soffan, inget särskilt på tv:n ikväll men jag ska dricka en kopp te och relaxa lite!

1 kommentar:

  1. Här har också gjorts lite julgodis i helgen. Gott! Mitt te har jag druckit upp och nu har jag precis reserverat några böcker som bokbussen sen kommer med på onsdag. Bra att ha lite att läsa under jullovet.

    Lov behövs för våra barn också. Det är tufft med betyg, läxor och skolans intensiva värld.

    Kram!

    SvaraRadera