27 december 2010

God fortsättning!


Vi har haft ett par riktigt sköna lediga dagar och jag fortsätter min ledighet ett par dagar till. Maken började jobba idag, men det är en kort vecka och snart är han ledig igen.
Lite REA-fynd igår på stan och idag är det ett fantastiskt vackert väder ute, solen skiner och det är KALLT. Ikväll ska jag ta en fika på stan och sen titta när maken spelar Alliansen i idrottshallen. Spännande att se hur långt de kommer i turneringen iår, i fjol åkte de ut i semifinalen.
Men först lite tvätt och plock och en runda ute med ipoden i öronen. Sa jag att jag påbörjat " mitt nyttiga och hälsosamma liv nu"?






2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Inspirera mig, snälla du!! Behöver också komma igång med mitt nya hlsosamma liv. :-) KRAM!

    SvaraRadera
  2. God fortsättning!

    Jag är inte ett dugg avis på er kommande resa...inte alls ;)
    Underbart att lämna detta snökaos!
    Kram

    SvaraRadera