8 september 2010

Nya inköp


Igår damp den ner - min nya ullkappa från Nelly. Precis så fin som jag hoppades på och den satt hur bra som helst så den får såklart stanna kvar! Kul när det man beställer uppfyller kraven och förväntningarna man har. Allt gör ju tyvärr inte det som man beställer över internet.

Vi ska byta internetleverantör och det för ju med sig en massa jobb tyvärr...mejladressen är knuten till telia och försvinner inom kort och jag är nojjig över att jag ska missa meddela många om vår nya adress. dessutom har vi ju beställt alla våra biljetter till Thailand via den adressen så måtte bytet fungera så att vi får allt vi behöver.

Dax att byta om, snart är det dax för Zumba igen:) Ikväll är det premiär på Skånefruar - det vill jag inte missa!






Kram Ann-Sofie ♥

1 kommentar:

  1. Vill se din fina kappa! :-) Knäpp en bild!
    Ha en bra helg, vännen!

    SvaraRadera