9 januari 2012

Beställt

Den här passade jag på att beställa idag, halva priset passar mig utmärkt! Sportamore brukar vara snabba på att leverera så jag hoppas jag har jackan här hemma före veckans slut.
Ett nytt löppass avverkades i morse på gymmet och jag orkade till och med öka hastigheten en aning....det går framåt.
Ägnade en bra stund igår framför datorn med att försöka orientera mig och hitta vettigt boende i Phuket till nästa vinter, det blir ju bara dyrare och dyrare ju större barnen blir. Nu när båda barnen är över 12 år behövs det två rum och då gäller det att hitta något prisvärt! Får väl se om det blir någon vintersemester eller inte, den som fyller jämt får nämligen bestämma och det är inte JAG :)

2 kommentarer:

  1. Snygg!
    Beställde därifrån innan jul och de gick superfort :)
    Härligt och börja planera nästa vinterresan, själv planerar jag sommaren :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilken fin jacka du har beställt! Den internet sidan har jag aldrig varit inne på men det känns som om det skulle behövas... :-)

    Den där appen har jag också laddat ner men jag är inte blivit riktigt kompis med den ännu. Jag tycker det är svårt att hitta "maten" i den.

    Vad du är flitig, att träna innan jobb. Det hade jag aldrig lyckats med.
    Kram
    Carina

    SvaraRadera