1 maj 2008

Första maj!

Vad skönt att vakna och veta att man är ledig i flera dagar! Även om vi var tvugna att ställa klockan i morse eftersom sonen skulle spela fotbollscup kl 09.00. Vi klarade oss undan regnet som började strila så fort vi lämnade idrottsplatsen strax efter 14 idag och det är vi tacksamma för!

Josefin sover hos en kompis och sonen har sovgäst här så det blir en lugn kväll med ett glas vin och lite tv senare ikväll. Först ska vi ut på promenad, jag och maken.
Har tittat igenom alla fotona från dopet och där är inte ett enda vettigt kort på mig som inte är suddigt:) Tunikan och örhängena syns åtminstone......


4 kommentarer:

  1. Vad härligt med en sådan långledighet! Själv kan jag knappast räkna med särskilt mycket ledig tid med tanke på att strejken här bryter ut på måndag.

    SvaraRadera
  2. Det var väl ett jättefint kort :)
    Ha en härlig ledighet, det har jag, ensam hemma utan varken barn eller sambo. Lite konstigt känns det allt, men samtidigt väldigt, väldigt skönt :)

    SvaraRadera
  3. Lika snitsig som alltid, du har det där som gör att vad du än tar på dig så blir det bra.....
    Hrmpf...avis jag? nej då:-))

    SvaraRadera
  4. Jag kan bara hålla med an1str, du har det där som gör att vad du än tar på dig så blir det bra... och avis DET är jag.

    Skickar en kram till snyggingen

    SvaraRadera